Wednesday, April 23, 2008

TAG

جالى تاج من الست الحجه فتافيت كلام.. ولو انى بكره موضوع التاجز بس يلا.. امرنا لله
اذكر 10 اشياء عن نفسك
اختر 5 اشخاص تهدى لهم التاج
اترك لهم لينك تخبرهم فية بالتاج لا تهدى التاج لمن اهداك اياهاترك لصديقك الذى اهداك التاج اخبارية بان التاج نزل و تعالى شوفه
الاجابات.. انا معرفش عن نفسى عشر حاجات عشان اقولهم..بس ممكن نقول
مخنوق.. قرفان.. زهقان..عايز اتجوز..ومش هخش جيش..دول خمس حاجات..حلوين
اللى عايز التاج ياخده.. هو انا يعنى همسكه من ايده
بس خلاص

6 قولى رايك فى الحوار ده..:

Unknown said...

اية البوست الصغير دة هو فين اجابات التاج
مش واخدة بالي خالص
هو دة التاج هو بيكش
ولا اية
ربنا يفك خنقتك
سلام

amraction said...

شوفتى ازاى يا ماى هوب.. هو ده التاج.. حقنه ف السريع كده

Unknown said...

مرسي ع الاضافة ويارب اكون اقدها وتيجي تزورني دايما
واعذرني اني الفترة اللي جاية هيبقي عندي امتحانات ومذاكرة ومش هقدر ادخل نت واكيد لو ليا عمر بعد الامتحانات مش همشي من عندك
سلاممممممم

Unknown said...

هو مفيش حد
بيعلق هنا غيري ولا اية
هههههههه
علي العموم
انا رديت علي الكومنت بتاعك تعالي شوفة وقولي ازاي فهمت غلط في البوست اللي قبل الي فات بتاع اخويا حسن
سلام

amraction said...

يا باشا انت الكل فى الكل.. انا اطول ان هووب هانم ترد عندى تلات مرات فى بوست واحد.. اكيد امى داعيالى
هههههه

Anonymous said...

هو فى كتير بيردوا بس الظاهر والله اعلم ان انت اعد على النت على طول فا محدش لاحق يرد بس ان شاء الله هتلاقى غيرك